Tuesday 1 January 2013

Bye-Bye 2012, Hi! 2013~


Hi guys~ 

Wahhhhh sudah tahun baru 2013. Saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua readers, followers, bloggers, family and friends yang banyak menyokong blog Running Ladies ni. 

Daripada saya tak tahu apa-apa pasal blog, zero, nothing, then start blogging, Alhamdulillah sekarang ni blog ni pun boleh la dikatakan stabil sikit. Alhamdulillah setiap hari ada juga readers yang datang singgah and baca blog ni. Happy! =D

Pada entry kali ni juga saya ingin memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri saya, kalau sepanjang tahun lepas saya ada buat salah dan silap, or terkasar bahasa, tersilap cakap dan apa-apa sahajalah yang datang daripada kelemahan diri saya, saya dengan rendah diri ingin memohon maaf kepada korang semua. Kalau ada hutang yang tertunggak, just let me know, text me and bagitau. Kot-kot banyak yang saya dah lupa. Huhu.

Dan yeahhh, sempena Tahun Baru 2013 ni, hopefully ada la kemajuan yang dapat dilihat dalam hidup saya ni. Insya Allah. Fighting Farah!!! Usaha usaha dan terus usaha~

Dan kepada para pembaca, followers, bloggers, friends, family dan sesiapa sahaja yang pernah singgah di sini, saya mendoakan agar Tahun 2013 ni akan menjadi satu lagi tahun yang bermakna buat anda semua~Apa pun azam anda, saya ucapkan selamat berjaya dan hopefully semua urusan kita pada tahun 2013 ni akan dipermudahkan dan berjalan dengan lancar. Amin.

Selamat Tahun Baru 2013, 01-01-2013, 1.03 AM







2 comments:

Yen Yen said...

Selamat Tahun Baru Sis.. Happe New Year 2013.. :)

Miss Farah Miss Farah said...

@Yen Selamat Tahun Baru 2013 juga Yen.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...