Monday 22 October 2012

Blog Oh Blog!


Blog Oh Blog~ Blog ni agak menyepi jap. Kan? Kan? Ye saya tau, it's been a while since I have updated my blog. Sorry guys. Huhu. Ceh padahal baru seminggu tak update pun.

Em bukan saje-saje tak update. Life di KL ni agak busy sikit. Busy dengan 'kegilaan' baru yang dijangkitkan oleh si dia. Busy berjalan ke sana dan sini dan situ je. Hehe. Ni pun baru je sampai kat JB. So dah rasa malas lah pulak nak update blog ni terutamanya untuk sambungan trip kat Seoul hari ke-8 tu. Nak rest dulu.

Actually gambar-gambar semua dah masukkan, just nak menaip tu je yang belum ada kerajinan di situ ye. Kat draft pun banyak lagi entry yang tak berpublish. Isk Isk Isk.

So sementara nak menunggu entry baru kat blog ni, meh layan gambar kat bawah ni. Pasal benda ni la yang buat saya BUSY ke sana dan ke sini dan ke situ. Hehe.

Propa sangat! Haha~

Gambar kat atas ni hiasan semata-mata. Jangan terpedaya okey. Haha. So nantikan lah entry sambungan trip ke Seoul tu dengan penuh sabar ye. Hari terakhir dah tu. Tu yang emosi sikit nak menulis. Asal nak mula menulis je mesti emo-emo teringat and rindu dengan Seoul. Dah terpaksa stop menulis. Haha. Padahal MALAS. LOL.

Apa-apa pun, thank you guys sebab korang sudi singgah and baca blog yang tak seberapa ni. Really appreciate that! =)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...